Pénzügyi menedzsment/Könyvelés
A Robertson Property Management – az ingatlankezelési tevékenységeken felül – segítséget nyújt az adott ingatlan könyvelésében és kapcsolódó ügyintézésében is. Professzionális pénzügyi megoldásokat kínálunk ügyfeleink számára, és mindent megteszünk egyedi igényeik megvalósítása érdekében. Könyvelési és adminisztrációs tevékenységeink révén garantáljuk, hogy a kezelt épületet birtokló vállalat minden számviteli és társasági jogi kötelezettségnek eleget tegyen. Kapcsolatot tartunk a helyi hatóságokkal, adó- és számviteli beszámolókkal foglalkozó közigazgatási szervekkel, ügyvédekkel, könyvvizsgálóval és minden más könyvelési szempontból érintett féllel.
FŐ KÖNYVELÉSI SZOLGÁLTATÁSAINK
Könyvelési szolgáltatásaink:
- Szerződések, számlák és egyéb jogi dokumentumok kezelése
- Fizetési kötelezettségek és követelések elszámolása
- Főkönyvi számlák egyeztetése
- Kézi tételek, kifizetések és céltartalékok elszámolása
- Havi vagy negyedéves zárások végrehajtása
- Nyilvántartás vezetése a meglévő eszközökről
- Jegyzőkönyv készítése az eszközök hasznosításáról és amortizációjáról
- Meglévő eszközök leltárjának egyeztetése
- Meglévő eszközök elszámolása - értékcsökkenés, használat, amortizáció, stb.
- A számviteli és adózási szabályok változásainak nyomon követése
- Támogatás az auditok és helyi ellenőrzések során, stb.
- Bankszámlák, valamint ki- és befizetések adminisztrációja
- Cash-flow menedzsment
- Banki átutalások engedélyezése
- Készpénz nyilvántartása (Petty Cash)
Pénzügyi menedzsment szolgáltatásaink:
- Bérleti, üzemeltetési és közüzemi számlák kiállítása
- Költségvetés készítés (OPEX, CAPEX), nyomon követes, elszámolás
- Biztosítékok nyomon követesé, aktualizálása
- Kintlévőség kezelés
- Számlaiktatás, jóváhagyás
Pénzügyi jelentések és jegyzetek előkészítése
- Konszolidációhoz szükséges számviteli információk elkészítése
- Kapcsolattartás az Ügyfél adó- és számviteli beszámolóival foglalkozó közigazgatási szervekkel
- Kapcsolattartás az Ügyfél megalapozott számviteléért felelős könyvvizsgálókkal és adminisztratív szervekkel
- Ügyvédekkel való kapcsolattartás vállalati kérdésekben, továbbá működési kérdésekben, amennyiben szükséges, stb.
Jelentéstétel
- Időszakos jelentések, mérleg, eredménykimutatás készítése a tulajdonos vagy a részvényesek képviselője számára
- Egyéb összefoglaló jelentések készítése helyi szervezetek részére (MNB, KSH stb.)
- Segítségnyújtás üzleti tervek elkészítésében, stb.
Adó menedzsment
- ÁFA, és egyéb adók - helyi iparűzési adó, építményadó, stb. - előkészítése és számítása
- Társasági jövedelemadó kiszámítása
- Dokumentumok határidőre történő benyújtása a hatóságokhoz, a jogszabályoknak megfelelően
KIEGÉSZÍTŐ KÖNYVELÉSI SZOLGÁLTATÁSOK
Bérszámfejtés
- Bér, táppénz, családi pótlék számítás, bérátutalás, adó- és járulékelszámolási feladatok ellátása
- Egyéb, bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdések megválaszolása, bérszámítás készítése
- Jövedelemigazolások kiállítása
- Munkaügyi, bevándorlási, adóügyi és társadalombiztosítási adminisztráció
- Támogatás/képviselet munkaügyi auditokban, stb.
Székhely szolgáltatás
- Cégtábla kihelyezése
- Bejövő levelek feldolgozása
- A magyar hatóságokkal kapcsolattartás, szükséges intézkedések megtétele
- Dokumentumok feldolgozása